Podobno kto pyta nie błądzi 😉 Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są koszty dostawy zamówień realizowanych przez sklep VivoBeauty?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy i przewoźnika, który ją realizuje, ale zwykle mieści się w przedziale 8 - 20 zł. Warto zaznaczyć, że w przypadku zamówień o wartości wyższej niż 350 zł, wysyłka jest bezpłatna.
W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?
W naszym sklepie zapłacisz bez problemu kartą, szybkim przelewem internetowym, BLIKiem lub tradycyjnym przelewem bankowym.
Jak długo będę czekać na moje zamówienie?
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nikt nie lubi czekać na zamówione towary, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej. Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia, zaś te złożone po 14:00 najpóźniej następnego dnia.
Jak bezpieczne są zakupy w sklepie VivoBeauty? Czy moje dane są chronione?
Zakupy u nas są w 100% bezpieczne - towar starannie zabezpieczamy przed wysyłką, dostarczają go sprawdzeni przewoźnicy, a płatności internetowe realizowane są przez renomowany bank. O bezpieczeństwo Twoich danych dbamy zgodnie z odpowiednimi przepisami, a wszelkie szczegóły możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Czy mogę otrzymać fakturę do mojego zamówienia?
Oczywiśćie, wystarczy że poinformujesz nas o tym podczas składania zamówienia.